Comunicació de domicili

La comunicació de domicili és un servei que facilita que el ciutadà, mitjançant el seu ajuntament, pugui sol·licitar la comunicació telemàtica de les dades de residència a les administracions públiques amb totes les garanties tècniques i jurídiques.

El servei permet a un ciutadà comunicar telemàticament les dades del seu domicili de residència (aquell que consta en el padró municipal d'habitants) a altres administracions públiques (actualment MUFACE, l'Institut Nacional de la Seguretat Social, l'Agència Estatal d'Administració Tributària, la Tresoreria de la Seguretat Social i la Direcció General de Policia).

Quan es dóna resposta:

La comunicació és voluntària i immediata, i requereix que l'acceptació per part de l'administració a qui la comunicació va dirigida.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major de 16 anys d'edat.

Cal aportar:

  • No cal aportar documentació.

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC) - Ajuntament de Rupit i Pruit

Plaça Major, 6 - 08569 Rupit i Pruit - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 522 003
Fax: 938 522 051
Adreça electrònica: rupit@rupitpruit.cat
Lloc web: www.rupitpruit.cat/
Horari:  
dilluns a divendres de 10 a 14h;
dijous de 16 a 19h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 25.08.2021 | 11:34