Llicència d'ocupació de la via pública per a establiments (terrassa amb taules i cadires, etc.)
Aquest tràmit permet obtenir la llicència que autoritza l'ocupació de la via pública per part d'establiments, per exemple, terrasses de bar o restaurant (taules, cadires, para-sols, estufes de gas, etc.), aparadors de floristeries, etc.
Requisits a complir:
Cal complir els requisits següents:
- Disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment/ comunicació prèvia de l'activitat.
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
- Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Efectes del silenci administratiu:
Transcorregut el termini de dos mesos sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
- Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
Quan es dóna resposta:
El termini de resolució és de dos mesos a comptar de la data de sol·licitud.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Cal aportar:
-
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Còpia del plànol de l'emplaçament on es vol instal·lar les taules i cadires.
3. Fotografia de l'emplaçament on es vol instal·lar les tauels i cadires.
4. Per les estufes d'exterior caldrà aportar:
- Certificat d'homologació de la CE.
- Assegurança que cobreixi els danys que puguin ocasionar les estufes.
- Contracte de manteniment de les estufes amb l'empresa especialitzada.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals.