Petició de cessió o lloguer de material, infrastructures i instal·lacions municipals
Aquest tràmit permet demanar la cessió d'ús o el lloguer d'instal·lacions, infraestructures o de materials de titularitat municipal per a ser utilitzades per entitats, empreses i particulars que ho sol·licitin, sempre que compleixin amb la legislació aplicable i amb les taxes que corresponguin.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Normativa general:
Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu:
S'entén denegada la petició si no hi ha resolució expressa en el termini d'un mes.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Quan es dóna resposta:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Cal aportar:
- Els documents indicats pel propi Ajuntament, en cada cas.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals.