Petició del servei d'orientació i inserció laboral
Aquest tràmit permet sol·licitar hora d'entrevista amb el servei d'orientació i inserció laboral.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Efectes del silenci administratiu:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Quan es dóna resposta:
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Cal aportar:
-
Cal aportar la documentació del llistat següent:
1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Si se'n disposa, és recomanable aportar l'Informe de vida laboral.
3. Si se'n disposa, és recomanable aportar el Currículum vitae i fotografia recent.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A les oficines municipals.